Логін:   Лароль:  

Як написати резюме

depositphotos-25323473-s.jpg (198.06 Kb)
Лілі Жан, голова департаменту Career Development Specialist в Массачусетському технологічному інституті, дала поради молодим претендентам роботи з оформлення свого резюме. Правильно складений документ - одна із запорук успішного прийому на роботу. Forbes публікує переклад замітки Лілі.

Уникайте незрозумілих форм

Безліч людей намагається здивувати роботодавця і замість зазвичай резюме на дві сторінки надсилає інфографіку, складний дизайнерський проект або стильні документи, зібрані в InDesigh. Це помилка: «поки вас не взяли роботу дизайнером, не варто показувати свої можливості в резюме. Воно повинно бути чистим і зрозумілим ».

Іншими словами, пишіть те, що від вас вимагають, ніяких веселих і унікальних форматів. Час краще витратити на правильну структуризацію всієї інформації. Якщо хочете показати свої додаткові неймовірні навички, краще їх просто вписати в окреме поле. Чим більше часу ви витратите на стандартизацію свого резюме під загальні правила, тим у більш вигідному становищі опинитеся.

Передбачайте питання, які можуть виникнути у роботодавця, і постарайтеся відразу на них відповісти

Буває таке, що ви бажаєте змінити свою поточну роботу на щось кардинально інше або ж просто йдете не по своїй спеціальності. Очевидно, що роботодавець три рази добре подумає, чи варто вас брати: досвіду адже немає. І якщо людей на це місце багато, то ваше резюме швидко відправиться в корзину.

Тому, щоб на резюме все ж дивилися, вам потрібно самим показати, куди дивитися і що там варто знайти. Кожна робота вимагає свого роду навичок і претендент повинен показати, що або ними володіє, або може швидко навчитися виконувати потрібні завдання. Можна прямо вказати, який ваш досвід або можливості підійдуть для виконання тих чи інших завдань, ніж ви будете корисні компанії.

При цьому ніколи не використовуйте загальних фраз: «мій досвід допоможе стати компанії краще». Завжди пишіть прямо і вказуйте, чому ви повинні зайняти те чи інше місце.

Резюме має бути читабельним ...

Вище ми вказували, що варто витратити багато часу на структурування резюме. І це правда. У великих компаніях на вивчення резюме витрачають від 20 секунд до однієї хвилини. А це означає, що чим простіше резюме, тим легше його буде прочитати роботодавцю. Логічний ланцюжок максимально проста: чим більше корисної інформації вдасться витягнути з резюме за 20 секунд, тим більше шансів залишитися непоміченим.

Перевірити це можна на собі: текст на сторінці має бути читабельним. Якщо вам все здається чудовим - дайте прочитати резюме своїм колегам або друзям. Їх відгуки будуть не такими позитивними.

... І зрозумілим

До того моменту, поки ваше резюме відправиться на стіл до менеджера, воно повинно пройти через відділ кадрів компанії. Очевидно, що в даному відділі сидить людина, яка може не знати всіх тонкощів роботи компанії, для якої він шукає співробітника. І це потрібно враховувати.

Не варто використовувати в тексті занадто хитромудрих слів і фраз, жаргону і велика кількість професійного сленгу. Текст повинен бути зрозумілим в першу чергу для працівників відділу кадрів. Якщо він дасть право на співбесіду з менеджером або керівником компанії - там вже і будете показувати свої глибокі пізнання.

Перевірте свої контакти

Резюме - це не тільки спосіб показати свої сильні сторони компанії, але і канал для зворотного зв'язку. Тільки він дозволяє представникам компанії зв'язатися з вами. І якщо ви помилилися в одній букві e-mail або однієї цифрової номера телефону, дізнатися про пропозицію ви вже ніколи не зможете.
Автор: irina102 | Переглядів: 369